Întrebări frecvente și informații utile.
Aici încercăm să răspundem la toate întrebările tale.

Care sunt procedurile Tinmar pentru soluţionarea plângerilor clienţilor sau a neînțelegerilor contractuale şi precontractuale?

Reclamațiile clienţilor Tinmar sunt tratate de către companie cu deschidere și prioritate, astfel încât orice neînțelegere să se poată încheia amiabil, în timp util și înfolosul clientului.

Cu toate acestea, dacă părțile nu ajung la o înțelegere, se pot adresa Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei în vederea declanșării procesului de soluționare. Procedura legală privind contractele din domeniul energiei electrice și termice produse în cogenerare de înaltăeficiență este aprobata prin Ordinul președintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei nr.35/2013.

De asemenea, în ordinul președintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei nr. 61/2013 există Regulamentul privind organizarea și funcționarea comisiei pentru soluționarea disputelor pe piata angro și cu amănuntul, apărute între participanții la piața de energie electrică și gaze naturale.

Procedura generală pentru soluţionarea reclamatiilor clienţilor Tinmar poate fi consultată aici

Care sunt principalele preturi practicate de TINMAR?

TINMAR pune la dispoziția clienților săi oferte de preț accesibile, care se adresează tuturor categoriilor de clienți, indiferent de necesitățile lor de consum.

Puteți consulta ofertele active aici

Care sunt drepturile si obligațiile clienţilor Tinmar?

Drepturile și obligațiile consumatorilor de energie electrică sunt reglementate de Legea energiei nr. 123/2012, cu modificările şi completările ulterioare și de Regulamentul de furnizare a energiei la consumatorii finali, aprobat prinOrdinul Președintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei, nr. 235/2019.

Acestea se regăsesc în Condițiile Speciale și Condițiile Generale ale Contractului de furnizare încheiat cu TINMAR.

FOARTE IMPORTANT!

Conform Legii Energiei 123/2012, consumatorul final de energie are dreptul de a denunța unilateral contractul de furnizare cu respectarea condiţiilor contractuale şi cu obligaţia de a transmite furnizorului de energie electrică şi Operatorului de Reţea o notificare cu cel puţin 21 de zile înainte de data schimbării furnizorului.

Care sunt principalele clauze ale contractului de furnizare a energiei electrice?

Principalele clauze ale contractului de furnizare sunt cuprinse atât în Oferta semnată și Cererea de încheiere contract, care constituie Condițiile Speciale ale Contractului de furnizare, cât și în Condițiile Generale.

Care sunt principalele condiții de contractare a energiei electrice cu Tinmar, inclusiv durata contractului, condiţiile de reînnoire sau de renunţare la servicii?

Condițiile generale de contractare sunt publicate pe site-ul www.tinmar.ro. Acestea pot fi accesate și din contul personal MyAccount, îți sunt înmânate la semnarea contractului, sau îți pot fi transmise la cerere.

Acest site folosește cookies, pentru a-ți oferi o experiență cât mai bună. Navigarea siteului înseamnă că ești de acord cu politica de utilizare.