Te rugăm să citești cu atenție procedura de mai jos.
Procedura de despăgubire a consumatorilor casnici în cazul deteriorării receptoarelor electrocasnice
Prezenta procedură are la baza Ordinul Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei nr. 177/16.12.2015.
Condiți generale:
Despăgubirile pentru deteriorarea receptoarelor electrocasnice se acordă dacă sunt îndeplinite următoarele condiţii:
Etapele derulării procedurii de despăgubire:
Cererea se trimite prin e-mail la adresa contactcenter@tinmar.ro , prin fax la nr. 021 318 07 71, sau direct în contul personal My Account.
Cererea va contine obligatoriu urmatoareale informatii:
c)
confirmarea scrisă din partea operatorului economic care a realizat reparaţia privind faptul că deteriorarea receptorului a fost cauzată ca efect al unor supratensiuni accidentale produse în reţeaua electrică.
Alte condiții:
Despăgubirile datorate de OR conform prezentei proceduri nu se plătesc în situaţiile de forţă majoră, în care OR poate dovedi că acestea l-au împiedicat să îşi respecte obligaţiile contractuale.
Compensații acordate utilizatorilor în cazul nerespectării indicatorilor de performanță care reflectă calitatea serviciului de distribuție a energiei electrice.Potrivit Standardului de performanță pentru serviciul de distribuție a energiei electrice, aprobat prin Ordinul ANRE nr. 46/2021, operatorii de distribuție plătesc utilizatorilor compensații pentru pentru nerespectarea indicatorilor de continuitate în alimentarea cu energie electrică și pentru nerespectarea indicatorilor de calitate tehnică a energiei electrice și a indicatorilor de calitate comercială a serviciului de distribuție. Operatorul de distribuție este obligat să acorde compensații unui utilizator în termen de maxim 45 de zile calendaristice de la nerespectarea indicatorului impus de Standard sau de la dată transmiterii solicitării utilizatorului de acordare a compensației. Compensațiile se plătesc conform prevederilor art. 34 alin. (2) din Standardul de Perfomanță:
Excepții Prevederile standardului nu se aplică, după caz, în situații de:
Pentru a vizualiza valorile compensatiilor si situatiile in care Operatorul de distributie trebuie sa acorde aceste compensatii, click aici.
Tinmar iți pune la dispoziție legături directe cu listele de planificări afișate pe site-urile Operatorilor de Distribuție. Acceseazăa link-ul corespunzător județului în care se află locul de consum pentru informații privind întreruperile planificate.
Dacă ești persoană fizică apelează numărul 031 97 97, sau numărul Operatorului de distribuție pe raza căruia se află locul de consum pentru care dorești să înregistrezi deranjamentul. Acesta se găsește pe prima pagină a facturii tale de energie, în partea dreaptă. Este necesar să ai la dispoziție o copie a facturii tale de energie pentru a putea furniza operatorului codul locului de consum care se află pe prima pagină, în partea stangă.
Dacă ești persoană juridică, poți apela direct numarul Operatorului de distributie pe raza căruia se află locul de consum pentru care dorești să înregistrezi deranjamentul. Este necesar să ai la dispoziție o copie a facturii tale de energie pentru a putea furniza operatorului codul locului de consum care se află pe prima pagină, în partea stangă.
Lista numerelor de telefon ale Operatorilor de Distribuție:
OPERATOR DISTRIBUȚIE | JUDEȚELE DESERVITE | CONTACT |
AMARAD DISTRIBUȚIE | Sălaj | 0260.679.361 / 0800-800132 |
BERG SISTEM GAZ | MARAMUREȘ | 0262/31.00.00 / 0800.800.581 |
CORDUN GAZ | Ilfov | 021.351.37.08 / 0741.188.800 |
CPL CONCORDIA FILIALA CLUJ ROMÂNIA | Alba, Bistrița Năsăud, Cluj, Sălaj, Satu Mare | 0800.800.417 |
DESIGN PROIECT | Iași | 0232.221.051 |
DISTRIGAZ SUD REȚELE | Argeș, Brașov, Brăila, București, Buzău, Călărași, Constanța, Covasna, Dâmbovița, Dolj, Galați, Giurgiu, Gorj, Ialomița, Ilfov, Olt, Prahova, Tulcea, Vâlcea, Vrancea | 021 9281 / 0800 877 778 |
DISTRIGAZ VEST | Bihor | 0800 800 428 |
E.ON DISTRIBUȚIE ROMÂNIA | Alba, Arad, Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Caraș Severin, Cluj, Harghita, Hunedoara, Iași, Maramureș, Mureș, Neamț, Sălaj, satu Mare, Sibiu, Suceava, Timiș, Vaslui | 0800 800 928 / 0265 200 928 |
GAZ EST | Vaslui | 0235 324 141 |
GAZ NORD EST | Iași | 0800 800 907 |
GAZ SUD | Brașov, Ialomița, Ilfov, Suceava, Teleorman, Vâlcea | 0800 800 590 |
GAZMIR IAȘI | Călărași, Iași, Vrancea | 0800 800 528 |
EURO SEVEN INDUSTRY | Giurgiu | 0800.800.002 |
HARGAZ HARGHITA GAZ | Harghita | 08008 – 42742 |
INSTANT CONSTRUCT COMPANY | Giurgiu | 0800 800 083 |
M.M. DATA | Prahova | 0800 800 481 |
MACIN GAZ | Tulcea | 0240.572.769 / 0800 86 22 46 |
MEGA CONSTRUCT | Brașov, Călărași, Constanța, Giurgiu, ialomița, Ilfov, Prahova | 0800 863 422 |
MEHEDINȚI GAZ | Mehedinți | 0737 837 697 |
MIHOC OIL | Neamț | 0233 740703 |
NORD GAZ | Suceava | 0800/800239 |
NOVA POWER & GAS | Suceava | 0230 533 533 / 0733 733 805 |
OLIGOPOL BRASOV | Brașov, Covasna | 0800 800 467 |
OTTO GAZ | Ilfov | 0800 800 423 |
PREMIER ENERGY (fosta PDG) | Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Bistrița Năsăud, Brăila, Buzău, Călărași, Constanța, Dâmbovița, Dolj, Galați, Giurgiu, Gorj, Ialomița, Ilfov, Maramureș, Olt, Prahova, Teleorman, Timiș, Vâlcea, Vrancea | 0800.080.003 |
PRISMA SERV COMPANY IAȘI | Iași, Neamț, Suceava | 0232 258 977 |
PROGAZ P | Ilfov și Prahova | 0800 877 642 |
ROMGAZ | Gorj, Dolj | 0253. 235213 / 0374477535 |
SALGAZ | Bihor | 0800-800.575 |
TEHNOLOGICA RADION | Argeș | 0800/801.109 |
TIMGAZ | Timiș | 0800-800346 / 0256-322196 |
TULCEA GAZ | Tulcea | 0800.882.222 |
VEGA 93 | Galați | 0236 473 105 / 0236 464 116 / 0336 403 030 / 0740 119 900 |
WIROM GAZ | Călărași, Olt, Giurgiu, Teleorman | 0800 800 999 |
Acest site folosește cookies, pentru a-ți oferi o experiență cât mai bună. Navigarea siteului înseamnă că ești de acord cu politica de utilizare.