Te rugăm să citești cu atenție procedura de mai jos.
Procedura de despăgubire a consumatorilor casnici în cazul deteriorării receptoarelor electrocasnice
Prezenta procedură are la baza Ordinul Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei nr. 177/16.12.2015.
Condiți generale:
Despăgubirile pentru deteriorarea receptoarelor electrocasnice se acordă dacă sunt îndeplinite următoarele condiţii:
Etapele derulării procedurii de despăgubire:
Cererea se trimite prin e-mail la adresa contactcenter@tinmar.ro , prin fax la nr. 021 318 07 71, sau direct în contul personal My Account.
Cererea va contine obligatoriu urmatoareale informatii:
a) numele titularului contractului de furnizare/distribuţie;
b) adresa locului de consum;
c) date de contact (telefon, fax, e-mail);
d) data la care a avut loc evenimentul care a produs deteriorarea receptoarelor electrocasnice/data luării la cunoştinţă a producerii evenimentului;
e) valoarea estimată a prejudiciului provocat prin deteriorarea receptoarelor electrocasnice;
f) modalitatea de acordare a sumei stabilite pentru despăgubire, în cazul în care se constată îndeplinirea condiţiilor de acordare a acesteia.
După transmiterea documentelor justificative, în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la data primirii valorii despăgubirii de la Operatorul de rețea, furnizorul plătește consumatorului casnic suma respectivă prin una dintre metodele de plată convenite împreună cu acesta:
Alte condiții:
Despăgubirile datorate de OR conform prezentei proceduri nu se plătesc în situaţiile de forţă majoră, în care OR poate dovedi că acestea l-au împiedicat să îşi respecte obligaţiile contractuale.
Potrivit standardelor de performanță pentru serviciul de furnizare a energiei electrice aprobat prin Ordinul ANRE 83/2021 si distribuție a energiei electrice aprobat prin Ordinul ANRE nr. 46/2021, furnizorii de energie electrica si operatorii de distribuție plătesc utilizatorilor compensații pentru pentru nerespectarea indicatorilor de performanta stabiliti.
Compensațiile se acordă clientului final, prin intermediul furnizorului, respectând modalitatea de plata convenită în contractul incheiat intre parti.
In situația în care contractul de distribuție este încheiat cu utilizatorul, compensațiile se acordă direct utilizatorului, prin respectarea modalității de plata prevăzută în contractul de distribuție.
Excepții Prevederile standardului nu se aplică, după caz, în situații de:
Pentru a vizualiza valorile compensatiilor si situatiile in care acestea se acorda, click aici si aici.
Tinmar îți pune la dispoziție legături directe cu paginile de internet ale Operatorilor de Distributie unde veti regasi informatii despre: drepturile/obligaţiile atât ale OD, cât şi ale clientului, indicatorii de performanţă ai serviciului de distribuţie, întreruperile planificate, racordarea la reţeaua de distribuţie a energiei electrice, modul de accesare de către client a istoricului de consum propriu, formularele care trebuie completate şi etapele care trebuie parcurse în scopul racordării la reţeaua de distribuţie a energiei electrice. Accesează link-ul corespunzător județului în care se află locul de consum pentru informații de interes sau informatii privind întreruperile planificate.
Pentru întreruperi planificate click aici
– zona Muntenia Nord (județele Galaţi, Brăila, Buzău, Dâmboviţa, Prahova, Vrancea)
– zona Transilvania Sud (județele Alba, Braşov, Covasna, Harghita, Mureş, Sibiu)
– zona Transilvania Nord (județele Bihor, Sălaj, Bistriţa Năsăud, Cluj, Maramureş, Satu Mare)
Pentru întreruperi planificate click aici
Pentru întreruperi planificate click aici
– zona Muntenia (Municipiul București și județele Ilfov, Giurgiu)
– zona Dobrogea (județele Călărași, Constanța, Ialomița, Tulcea)
– zona Banat (județele Arad, Caras-Severin, Hunedoara, Timiș)
Pentru întreruperi programate și accidentale click aici
Dacă ești persoană fizică apelează numărul 031 97 97, sau numărul Operatorului de distribuție pe raza căruia se află locul de consum pentru care dorești să înregistrezi deranjamentul. Acesta se găsește pe prima pagină a facturii tale de energie, în partea dreaptă. Este necesar să ai la dispoziție o copie a facturii tale de energie pentru a putea furniza operatorului codul locului de consum care se află pe prima pagină, în partea stangă.
Dacă ești persoană juridică, poți apela direct numarul Operatorului de distributie pe raza căruia se află locul de consum pentru care dorești să înregistrezi deranjamentul. Este necesar să ai la dispoziție o copie a facturii tale de energie pentru a putea furniza operatorului codul locului de consum care se află pe prima pagină, în partea stangă.
Lista numerelor de telefon ale Operatorilor de Distribuție:
OPERATOR DISTRIBUȚIE | JUDEȚELE DESERVITE | CONTACT |
CORDUN GAZ | Ilfov | 0233-765.966 |
CPL CONCORDIA FILIALA CLUJ ROMÂNIA | Alba, Bistrița Năsăud, Cluj, Sălaj, Satu Mare | 264.704.790 |
DELGAZ GRID | Alba, Arad, Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Caraș Severin, Cluj, Harghita, Hunedoara, Iași, Maramureș, Mureș, Neamț, Sălaj, satu Mare, Sibiu, Suceava, Timiș, Vaslui | 0800 800 928 / 0265 200 928 |
DESIGN PROIECT | Iași | 232.221.051 |
DISTRIGAZ SUD REȚELE | Argeș, Brașov, Brăila, București, Buzău, Călărași, Constanța, Covasna, Dâmbovița, Dolj, Galați, Giurgiu, Gorj, Ialomița, Ilfov, Olt, Prahova, Teleorman, Tulcea, Vâlcea, Vrancea | 021 9376 / 0800 877 778 |
DISTRIGAZ VEST | Bihor | 0800 800 428, +40 259 706 706 |
GAZ EST | Vaslui | 0235 324 141 / 0800802040 |
GAZ NORD EST | Iași | 0800 800 907 / 0232 722 200 |
GAZ VEST | Arad | 0257 348404 |
GAZMIR IAȘI | Călărași, Iași, Vrancea | 0232 24 24 66 |
EURO SEVEN INDUSTRY | Giurgiu | 0374 627 726 |
INSTANT CONSTRUCT COMPANY | Giurgiu | 0800 800 083 / 0216 837 347 |
M.M. DATA | Prahova | 214130403 |
MEGA CONSTRUCT | Brașov, Călărași, Constanța, Giurgiu, ialomița, Ilfov, Prahova | 0720 220 613 / 0720 220 607 |
MEHEDINȚI GAZ | Mehedinți | 0352 228 003 |
MIHOC OIL | Neamț | 0233 740703 |
NORD GAZ | Suceava | 0800/800239 |
NOVA POWER & GAS | Suceava | 021 9246 |
OLIGOPOL BRASOV | Brașov, Covasna | 0800 800 467 / 0268 534332 |
NEOGAS GRID (fost PREMIER) | Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Bistrița Năsăud, Brașov, Brăila, Buzău, Călărași, Constanța, Dâmbovița, Dolj, Galați, Giurgiu, Gorj, Harghita, Ialomița, Ilfov, Maramureș, Olt, Prahova, Sălaj, Suceava, Teleorman, Timiș, Tulcea, Vâlcea, Vrancea | 800080003 / 021 231 10 21 |
PRISMA SERV COMPANY IAȘI | Iași, Neamț, Suceava | 0232 258 977 / 0800 800 907 |
ROMGAZ | Gorj, Dolj | 374401020 |
SALGAZ | Bihor | 0800-800.575 / 0752 079 063 |
TULCEA GAZ | Tulcea | 0800 672 122 |
Acest site folosește cookies, pentru a-ți oferi o experiență cât mai bună. Navigarea siteului înseamnă că ești de acord cu politica de utilizare.