Întrebări frecvente și informații utile.
Aici încercăm să răspundem la toate întrebările tale.

1. Pot încheia un contract de energie electrică sau gaz dacă nu sunt proprietar?

Poți încheia un contract de energie și dacă ești:

  • Chiriaș/Comodatar
  • Moștenitor
  • Uzufructuar
  • Utilizator fără acte

 

 

2. Cum pot încheia un contract de energie electrică și/sau de gaze naturale?

Poți încheia un contract de furnizare alegând una din metodele de mai jos:

  • Folosind calculatorul tarifar de pe site-ul ANRE:
  • Prin e-mail la adresa menționată în oferta aleasă de tine
  • Prin Call Center la numărul de tel: 031 97 97
  • La punctele de vânzare TINMAR

 

3. Cum pot transmite indexul autocitit?

Puteți transmite indexul autocitit foarte simplu, folosind oricare dintre următoarele variante:

Vă rugăm să respectați perioada mentionată în factura pentru transmiterea indexului.

 

 

4. Cum pot semnala o problemă sau depune o reclamație?

Ne puteți contacta astfel:

Toate solicitările vor fi analizate și veți primi un răspuns în cel mai scurt timp posibil, conform standardelor de performanță.

 

 

5. Unde pot vedea sau descărca factura?

  • Factura dumneavoastră este disponibilă:
  • În contul online de client: https://crm.tinmar.ro
  • Pe e-mail (dacă ați optat pentru facturare electronică)
  • Prin poștă (daca ați optat pentru facturare pe suport hârtie)

 

 

6. Cum pot plăti factura?

Puteți plăti factura prin următoarele metode:

  • Online, din contul dumneavoastră de client
  • Transfer bancar
  • Prin aplicații de plată (ex: internet banking, mobile banking)

Detaliile complete de plată se regăsesc pe factura emisă.

 

 

7. Cum pot afla ce sumă am de plată?

Valoarea facturii și detaliile privind consumul le puteți verifica:

  • În contul online de client: https://crm.tinmar.ro
  • Pe factura transmisă pe e-mail
  • Sau telefonic la numărul: 031/9797

 

 

8. Cum pot obține o copie a contractului sau alte documente?

Pentru orice document dorit, vă rugăm să ne contactați:

  • E-mail: contact@tinmar.ro
  • Telefon: 031/9797
  • Sau direct din contul dumneavoastră de client

 

 

9. Cum pot anunța o defecțiune sau un deranjament?

În cazul apariției unei defecțiuni sau a unui deranjament, vă rugăm să ne contactați direct:

  • Telefon: 031/9797
  • E-mail: contact@tinmar.ro

 

Preluăm sesizarea dumneavoastră și o vom transmite operatorului de distribuție responsabil, astfel încât să venim în sprijinul dumneavoastră și să nu fie necesar să contactați direct operatorul de distribuție.

Acest site folosește cookies, pentru a-ți oferi o experiență cât mai bună. Navigarea siteului înseamnă că ești de acord cu politica de utilizare.