Vă puteți adresa cu încredere Serviciului Clienți pentru semnalarea tuturor neconformităților care pot apărea în derularea parteneriatului nostru.
Denumire centru de contact | Mod adresare | Detalii de contact | Program de lucru |
Call Center | Telefonic | +40(031) 9797 /+40(0)80 041 00 65 | Commercial: L-V: 08:00-20:00 |
Fax | Scris | +40(021) 318 07 71 | non-stop |
Punct Unic de contact | Personal | București, Calea Floreasca, nr. 246C, et.17, Sector 1 | L-V: 09:00-18:00 |
Funcție | Zi și interval orar |
Responsabil Relații Clienți | Luni 10:00-12:00 și Joi 15:00-17:00 |
Șef Serviciu Facturare | Luni 10:00-12:00 și Joi 15:00-17:00 |
Director Vânzări | Luni 10:00-12:00 și Joi 15:00-17:00 |
În cazul disputelor apărute în derularea contractului, dacă părțile nu ajung la o înțelegere, acestea se pot adresa Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei, în vederea declanșării procesului de soluționare la nivelul acesteia(conform prevederilor Regulamentului, aprobat în acest sens prin ordinul Președintelui Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 61/2013).
Date contact Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei:
Str. Constantin Nacu nr. 3, București, Sector 2, 020995
Tel: 021-327.81.74; 021-327.81.00
Fax: 021-312.43.65
E-mail: anre@anre.ro
Acest site folosește cookies, pentru a-ți oferi o experiență cât mai bună. Navigarea siteului înseamnă că ești de acord cu politica de utilizare.