Prin pachetele noastre de soluții integrate, le oferim clienților abonamente personalizate și, în premieră, servicii pentru siguranța și confortul lor.
Pentru că ai toată energia noastră, am incheiat parteneriate solide cu companii specializate în domeniile în care oferim suportul, pentru a fi siguri că toate intervențiile sunt garantate. Iată mai jos toate beneficiile pe care ți le-am pregătit în oferta noastră.
Nu ne putem imagina viaţa fără electricitate.
Dar dacă instalaţia electrică cedează şi becul se stinge, centrala se opreşte, fierul de călcat se răceşte? Apelează Contact Center Tinmar 0319797 și un electrician autorizat va fi trimis imediat, chiar la tine acasă. Prin acest beneficiu acoperim intervenţia de urgenţă la instalaţia electrică în cazul avariilor apărute pe circuitul electric, până la punctul de măsurare.
Siguranța ta este foarte importantă pentru noi.
În cazul în care apar defecțiuni la instalația de gaz din interiorul locuinței tale, trebuie doar să suni și un specialist autorizat de la compania parteneră de profil va interveni în cel mai scurt timp. Sunt acoperite defecțiunile senzorilor și robineților aflați pe circuitul de alimentare precum și cele ale conductelor de alimentare sparte sau crăpate care provoacă scurgeri de gaze. Vezi mai mult
Dacă apare o avarie la istalația de încălzire, îți oferim tot suportul.
Prin intermediul partenerilor noștri autorizați și specializați în intervenții de urgență de acest tip, ne deplasăm la locuința ta și îți acoperim defecțiunile apărute la centrala termică, calorifere și conducte de legătură. Vezi mai mult
De acum înainte nu va mai fi nevoie să pierzi timpul căutând meșteri, atunci când apare o situație neprevăzută în gospodărie.
Prin acest beneficiu îți acoperim defecțiunile ce țin de instalația sanitară și de canalizare din locuință, fie că este vorba despre bateriile de chiuvetă defecte, robineții defecți sau despre conductele de alimentare și sistemele de scurgere care sunt sparte, crăpate, înfundate sau care provoacă infiltrații și inundații. Vezi mai mult
Uneori poate fi greu de găsit un lăcătuș disponibil, mai ales când ai nevoie de o intervenție de urgență.
Blocarea ușilor sau imposibilitatea de a intra în casa ta sunt, de cele mai multe ori, situații ce trebuie rezolvate într-un timp scurt. Apelează Contact Center Tinmar și îți trimitem imediat un specialist de la companiile partenere de profil. Vezi mai mult
Nu e ușor de recuperat daunele în cazul aparatelor defectate de fluctuațiile de tensiune.
Ne-am asigurat ca vei fi despăgubit de către partenerul nostru, Groupama, în cazul daunelor produse de fluctuațiile de tensiune la bunurile electrocasnice, aflate la locul de consum. Te scutim, astfel, de efortul pe care trebuie să îl depui pentru a-ți recupera singur pagubele produse de Operatorul de Distributie. Vezi mai mult
Deşi ne-am dori să avem parte doar de bucurii și evenimente frumoase, oricând pot apărea incidente neprevăzute la locul de muncă.
Pentru acele momente când apare o perioadă dificilă, am pregătit pachete complete, în care am inclus protecție pentru plata facturii, în caz de concediu medical mai mare de 15 zile sau de șomaj involuntar. Vezi mai mult
Contact Center dedicat, cu linii prioritare pentru anumite tipuri de abonament.
Acces online gratuit în MyAccount, unde se pot achita facturile, transmite indexul, consulta situația consumului și unde se pot accesa cu ușurință toate informațiile legate de factură și sold.
Serviciul Tinmar Reparator, prin care se pot repara sau înlocui, dupa caz, electrocasnicele defecte din locuința ta. Serviciul este disponibil în varianta cu plata per intervenție sau abonament lunar.
Acest site folosește cookies, pentru a-ți oferi o experiență cât mai bună. Navigarea siteului înseamnă că ești de acord cu politica de utilizare.